Itt blogolok

Itt blogolok

5 ismétlés - átmeneti tapasztalások

2022. június 29. - Itt Blogolok

Harmadszorra csináltam végig a tibeti jóga 5 ismétléses sorozatait. Nagyon bölcs dolog hetente kettesével növelni csak az ismétlés számot, mert olyan hatása is van, hogy a rossz tartást korrigálja. Nekem pl. most fáj a bal vállam tőle, valószínűleg meghúztam az egyik gyakorlatban. De a holnap reggeli sorozatig még helyrejöhet. Az izomláz a tenyeremben kezd múlni, gondolom ahogy a kartámasz stabilizálódik úgy pakolja a szervezet az izmot a megterhelt területekre.

Billeg a súlyom, egyik nap magasabb, másik nap alacsonyabb, de remélhetőleg tendenciájában csökken. Tegnap fagyit ettem sokat, és kihagytam a vacsorát, most várom, hogy mi lesz a sok cukor hatása, de remélem hogy a kihagyott vacsora ellensúlyozza a délutáni bűnözést.

Dög meleg van, ma nem megyek sehová, csak este a csoportomra, és úgy tervezem, hogy utána sétálok egy nagyon, talán hűvösebb lesz este, mint most van.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr717870493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása