Itt blogolok

Itt blogolok

Társkeresés

2022. május 07. - Itt Blogolok

Itt vagyunk megint.

Nézem a Randivonalon a potenciális jelölteket, Bemutatom Szabolcsot, 56 éves. Vékony vagy sportos testalkatú nő ismeretségét keresi, aki lehetőleg elvégezte az általános iskolát. Szabolcs orvos. Ha találkoznánk - nem fogunk - Szabolcs nagyjából annyit látna belőlem, hogy nagy melleim vannak - ez jó - de el is vagyok hízva, ma pl. 89,4 kg-ot mutatott a mérleg. Ez ilyen húspiac. felraksz magadról fényképeket oszt jön a pasi és egy patikamérleggel leméri, hogy hány kiló vagy. Szabolcsnak mindegy, hogy 4 diplomám van, 3 nyelven beszélek, és varázslatos az egyéniségem, ha jobban megismer, Szabolcsnak az számít, hogy 1 karjával tudja átkarolni a derekam, és jó legyen engem dugni.

Ezért nem lesz nekem társam, mert ilyen világban élünk. Vagy legalábbis azt hiszem, hogy ezért nem lesz nekem társam, mert fizikailag nem vagyok annyira szép és nem is voltam sose, hogy belémszeressenek.

Meg azért sem, mert a társkeresők túlnyomó többsége, a pasik középiskolai végzettséggel rendelkezik, ami nem baj, de nekem egy kicsit kevés.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr9517825969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2022.05.09. 05:08:32

Ez egy ilyen világ. De nyugi, van aki a teltebb formakat szereti. Amugy a randivonal egy rakat fos. Vannak jobbak nala.

Itt Blogolok 2022.05.10. 10:15:16

A Randivonalon vagyok előfizető, de ha lejár az előfizetésem szívesen átmegyek máshová, ha ajánlasz valamit, megköszönöm.
süti beállítások módosítása