Itt blogolok

Itt blogolok

Nem volt kedvem hozzá

2022. július 20. - Itt Blogolok

Ma nem volt kedvem gyakorolni, tegnap nagyon fájt a fejem este, és mintha még ma reggel is bújkált volna valami fejfájás féle. De azért kitekertem a szőnyegemet, és ha már ott volt, akkor ráálltam és megcsináltam 11 ismétlést a tibeti jógából, valamint a napüdvözleteket hullapózzal az astanga első sorozatából.

Jobb is lett a kedvem, sikerélménnyel indul a nap, mármint azt tekintem sikerélménynek, hogy gyakoroltam. Ha nem gyakoroltam volna, akkor most lelkiismeret furdalásom lenne, meg szégyenérzetem, hogy ezt a keveset se tudom megcsinálni. A B napüdvözleteknél nagyon koncentráltam a légzésritmus megtartására, így sem sikerült, de úgy vagyok vele, hogy hosszú távon sikerülni fog, és ezeken a lépéseken keresztül kell menni ahhoz, hogy sikerüljék egyszer.

Örülök, hogy nem hagytam ki a hullapózt a végéről, jól esett.

Azért is jó, hogy az astanga első sorozatot választottam, mert így mindig van ami leköti a figyelmemet, kevésbé stresszel a fogyókúrám és a kilók kergetése, mint az astanga vinyásza jóga nélkül stresszelne.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr5517886991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása