Itt blogolok

Itt blogolok

KEZDŐ Napüdvözlet B lépésről lépésre

2022. július 17. - Itt Blogolok

Ma vasárnap van, 5 Napüdvözlet A és 3 Napüdvözlet B-t csináltam ashtangából. Szét vagyok esve a napüdvözlet B-ben, az első után abba akartam hagyni, de megbeszéltem magammal, hogy még kettőt csinálok, hiszen vasárnap van, ráérek, ha fél óráig tart megcsinálni, akkor fél órát tart megcsinálni. Persze nem tart fél óráig. Büszke vagyok rá, hogy megcsináltam, akárhogy sikerült is. Gyakorolj, a többi jön magától.

Előtte megcsináltam a 9 ismétlést a tibeti jógából.

Az egy héttel ezelőtti súlyomhoz képest híztam 10 dekát :-) azaz gyakorlatilag tartottam a súlyomat. Nem baj, lesz ez még jobb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr6717884769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása