Itt blogolok

Itt blogolok

Új kör

2022. július 10. - Itt Blogolok

Ma 5 napüdvözlet A-t csináltam. Nem a saját ritmusomban, hanem egy vezetett óra ritmusában, ami sokkal gyorsabb, mint az enyém. Mit ne mondjak, a légzés nem volt rendben, de mintha megéreztem volna, hogy mi az a bandha. Megcsináltam a szokásos 7 ismétléses sorozatot is a tibeti jógából, holnap emelem 9 ismétlésre. Kíváncsi vagyok, hogyan fog menni.

Azért nem írom be, hogy hány kiló vagyok, mert úgyis meg fogom mutatni hónap végén a szokásos kis grafikonomat, másrészt meg elég félrevezető azt olvasgatni, hogy ma fogytem 10 dekát vagy híztam 10 dekát. Nem érdekes, a végcél az érdekes vagy az, hogy nagyobb lépésekben hogyan változik a súlyom.

Tegnap elmentem bringázni, jól esett. Szerintem ma is el fogok menni bringázni, szeretem ahogy süvít a szél a fülem mellett. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr8517878949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása