Itt blogolok

Itt blogolok

Egy újabb hét

2022. július 22. - Itt Blogolok

Ma is gyakoroltam, megcsináltam a napüdvözleteket az ashtanga sorozatból és a tibeti jógából is 11 ismétlést. Jó érzés ez. Holnap szombat van, ashtanga szünnap. Rám is fér a szünnap, mert ashtangával álmodom.

Ma az okos applikációm küldött üzenetet, hogy újraszámolta a napi kalória bevitel szükségességét, és 1200 kcal helyett 1350 kcal a keretem. Az 150 kcallal több, mint eddig, két szelet pirítóssal vagy egy jégkrém cornettoval több, mint amit eddig lehetett. Lassult a fogyásom, de abban reménykedem, hogy ez azért is van, mert az izom nehezebb, mint a zsír, és mivel elkezdtem ashtangázni meg tibeti jógázni, némi izmot is fejlesztettem az eddigi 0 izomtartalom mellé :-) Persze ez csak szöveg, ilyen gyorsan nem lehet izmot növeszteni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr4317888467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása