Itt blogolok

Itt blogolok

Tenyerek a talajon

2022. július 21. - Itt Blogolok

Ma is megcsináltam a 11 ismétlést a tibeti jóga sorozatból és a napüdvözleteket az astanga 1 sorozatából.

Sokat gondolkodtam azon, hogy le kell-e tenni előrehajlásnál a tenyereket a talajra, vagy jó ujjhegyekkel is. Az, hogy hajlítanom kell a térdeimet nem kérdés, mert az ujjhegyeket is csak hajlított térdekkel tudom letenni a talajra. Ma úgy csináltam a gyakorlást, hogy mindig leraktam a tenyereket a talajra, és rájöttem, hogy ez lesz a jó gyakorlás, mert a térdem hozzáér a mellkasomhoz a hónaljam tájékán és egy csomó gyakorlatnál ez majd kelleni fog, kartámaszoknál is.

Nem szép még a gyakorlásom, össze-vissza veszem a levegőt még mindig, és előfordul, hogy meg kell állnom két napüdvözlet között, mert kapkodom a levegőt, és meg kell nyugtatnom a légzésemet ahhoz, hogy tovább tudjak menni. De nem adom fel, gyakorolok tovább :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr8717887799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása