Itt blogolok

Itt blogolok

Astanga jóga - Napüdvözlet A

2022. július 06. - Itt Blogolok

Gyakorolj és a többi jön magától. mondta S.P. Jois. Úgyhogy ma is gyakoroltam. Egyelőre 7 ismétlésnél tartok a tibeti 5 jógarítusban, és 3 napüdvözletet csinálok utána, ahogy a fenti videó mutatja a kezdőknek szóló változatban. Múlik a vállfájásom. Tegnap este a bal combhajlító izmom is bejelzett, hogy problémája van. Kerestem a szekrényben lóbalzsamot, hogy átmasszírozzam vele a combomat, de annyira régit találtam csak, hogy elpárolgott belőle a hatóanyag. Úgyhogy ma lóbalzsamot kell vennem. Emlékeztem én arra jól, hogy nem szabad túl gyorsan túl sokat csinálni, mert nem fogom tovább bírni, és sérüléshez vezet, lám most csak ilyen lightos jógát csinálok, és csak szól a szervezetem, hogy még így is sok neki. Sok az a 88 kg, amit mozgatok közben, legalábbis a vállamnak az.

Másik mellékhatása a jógázásnak, hogy reggel kidob az ágy. Eddig fél nyolckor ébredtem, ébresztőórára, most fél hatkor ébredek és magamtól. Úgyhogy van időm megcsinálni a tibeti gyakorlatokat és a szerény, három ismétléses napüdvözletemet is. Ezt fogom felvinni első lépésben 5 napüdvözletre, majd 5+3 napüdvözletre, majd 5 + 5 napüdvözletre reggelenként. Utána hozzá fogom adni a levezető pózokat, utána az álló gyakorlatokat egyesével, majd az ülőgyakorlatokat is egyesével, és lesz nekem szépen lassan saját gyakorlásom. :-)

Remélhetőleg a fogyást is tartani tudom majd mellette. Ez évekre szóló program, de időm van, mint tenger, csak rajtam múlik, hogy gyakorlok-e vagy sem, nem verseny, nem kell sietni sehová. Az múlik rajtam, hogy sérülés miatt hányszor kell újrakezdenem majd az alapprogramot, de ezen dolgozom most, hogy ne legyen sérülés, ne terheljem túl a vállamat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr5117875991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása