Itt blogolok

Itt blogolok

Ma is szőnyegen kezdtem

2022. július 07. - Itt Blogolok

Már túl vagyok a 7 ismétléses tibeti jóra körön, és a reggeli 3 napüdvözleten. Az a lényeg, hogy minden nap gyakoroljak. A gerincem meg is köszöni, sokkal jobban érzem magam e kis torna után, mint mikor még nem csináltam. Hiányzott is.

A vállam kevésbé fáj, jót tesz neki az átmozgatás, és terápiás jellege van annak, hogy súllyal is terhelem. Vigyázni kell ezekkel nagyon, Közben nézem Kino McGregor tanítványait, hogy miket csinálnak, hát nem semmi, én talán sosem fogok odáig eljutni. Ebből látszik, hogy európai gondolkodásom van kitörölhetetlenül, egy keleti ember azt mondaná, hogy az utat élvezzem ne a célt, én pedig azt látom, hogy mások mi mindenre képesek a testükkel és azt tartom célnak. Ezt is gyakorolni kell, hogy az utat élvezzem közben. 

Csak ettől nem fogok lefogyni, kell tartani a fogyókúrámat is, de egész jól megy. Kiszámoltam, hogy ha tartom az étrendemet, akkor kb. 65 kg-nál fog megállni magamtól a fogyás, akkor fogok annyit fogyasztani természetes úton, mint amennyit megeszem. A 65 kilogrammról pedig majd ha odajutok, hogy aktuális lesz majd megmondom, hogy sok-e vagy kevés. 23-25 kilogramm van addig, ami nagyon sok. Hirtelen nem lenne jó ennyit elveszíteni, mert teljesen felborulna a hormonháztartásom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr9717876723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása