Itt blogolok

Itt blogolok

Mit is írjak?

2022. július 14. - Itt Blogolok

Általában javasolják, hogy a gyakorló vezesse a gyakorlásait.

Tegnap este ittam egy sört barátokkal a KATA-s tüntetés után. Rendesen fejbevágott, szinte részeg lettem tőle. Így jár az, aki nem szokott alkoholhoz. Reggel 5:45-kor ébredtem, úgy, hogy izomlázat éreztem a bordaközi izmaimban. Ez az a fajta izomláz, ami csendesül ha rádolgozom. Bár semmi kedvem nem volt hozzá, megcsináltam a tibeti jóga sorozatból a 9 ismétléses sorozatokat majd utána kicsivel az 5 darab A napüdvözletet az astangából. Az astangának fűtő légzése van, ragacsosra lehet izzadni már 5 napüdvözlettől is. A fogyásomnak szaga van, van egy speciális szag, amit én érzek, más talán nem, és a gyakorlástól jön elő. Ez jó, mert az izzadásnak méregtelenítő hatása van. De több sört nem nagyon fogok inni, mert még reggel is éreztem a hatását. Kb. most józandotam ki, vagy most érzem magamat józannak és már 9:36 van.

Továbbra is tartom az 1200 kcal étrendet. Nem mondom, hogy könnyű, mert nem az, állandóan ki kell találnom, hogy mit eszem két étkezés közt, amiben nincsen kalória, de eltelít.

Az 5 napüdvözletben igyekszem megszokni, hogy jobb lábbal kell előrelépni, mikor felkelek. Mintha napról napra kicsit könnyebben menne, de félek becsapom önmagamat. Egyelőre az a lényeg, hogy mindegy, hogy hogyan, lehetőleg a légzésre figyelve megcsináljam reggelente ezt a szerény 5 napüdvözletes mennyiséget. Csak oda kell állni a szőnyegre és csinálni kell. Mindegy mennyire szép az ászana, az a lényeg, hogy csináljam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr2017882785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása