Itt blogolok

Itt blogolok

Do not panic! :-)

2022. június 30. - Itt Blogolok

Tegnap igen visszafogottan ettem, ezért ma, amikor ráálltam a mérlegre és magasabb súlyt mutatott, mint eddig, nem is értettem, hogy mi történt. Hacsak az nem, hogy a kánikulában ittam eleget, és megszívta magát a szervezetem, mint a szivacs. De tényleg nem ettem tegnap sokat, sőt, még a szokásos szerda esti jégkrémemről is lebeszéltem magamat, bár legalább 40 fok volt az utcán, mikor a csoport után kiléptem a kapun. Budapest belvárosa, nem hiába, tiszta beton az egész.

Ma vendégség volt nálam, kora reggel jött az unokatesóm férje és hozta a papagájokat, hogy vigyázzak rájuk, mert ők elutaznak, és ilyenkor rám szokták hagyni az állatokat. A két papagáj meg is érkezett rendben, de aztán észrevettem, hogy a kék nagyon gubbaszt. Valószínűleg haldoklik, mert alig tudja magát felhúzni a rúdra, korlátozottan eszik és korlátozottan iszik és nagyon csendben van. Néha lent gubbaszt a kalitka legalján. Így felhívtam az unokatestvéremet, megkérdeztem, hogy otthon minden rendben volt-e a papagájjal, ő mondta, hogy furcsa viselkedésváltozáson ment keresztül az utóbbi időben, szelídebb lett, Így most várom, hogy mi fog történni a papagájjal, de szerintem lázas, gubbaszt a rúdon, a tesója meg néha megkergeti.

Megcsináltam az 5 ismétlést a tibeti jógagyakorlatokból, sokkal jobban ment, mint tegnap. A bal vállam továbbrra is fáj, így nem bánom egyáltalán, hogy betartom a fokozatosságot, és csak heti 2 ismétléssel emelem a penzumot, ahogy egyébként tanácsolják is.

Így nét ki egyébként a júmiusi fogyási görbém. Pünkösdkor volt három nap, amikor nem mértem magam, ezért van benne luk.

Az is látszik, hogy az elvárásaimat kiigazítottam - ezt mindig meg fogom tenni, de szépen megy lefelé a súlyom kisebb nagyobb ingadozásokkal. A méréseket mindig reggel csinálom, ahogyan felkelek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr5117871677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása