Itt blogolok

Itt blogolok

Politika

2022. május 17. - Itt Blogolok

Már több, mint egy hónapja nem írtam politikáról. Nem véletlen. Csalódott vagyok.

Több, mint egy hónapja radírozom politikai tartalmakat a facebook hírfolyamomból, egy darabig még újságot sem olvastam, csak átpörgettem a címeket.

Na.

Én csak azt szeretném mondani, hogy látom, hogy milyen sikerrel kormányozott volna az ellenzéki összefogás megválasztásuk esetén. Nem azt mondom, hogy soha többé nem szavazok ellenzéki pártra, csak annyit, hogy most jobban megismertem ezeket az embereket és jobban meggondolom, hogy egyáltalán elmegyek-e szavazni a következő választáson.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr6417833765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása